Reklama Bergedorfer Bier: Mężczyźni obejmują swoje piwne brzuchy niczym kobiety w ciąży swoje dzieci
Wszyscy zgodzimy się z tym, że piwo nie jest najlepszym napojem do picia, jeśli starasz się prowadzić zdrowy styl życia. Jednak to przeświadczenie nie przeszkadza firmom zajmujących się produkcjom alkoholu na używanie w swoich kampaniach reklamowych idealnie wyglądających modeli. Jedna niemiecka firma postanowiła przełamać tę zasadę i postawiła na nieco bardziej uczciwe podejście. Wyniki kampanii są tak orzeźwiające, jak piwo w upalny dzień.
Zamiast korzystać z typowych modeli męskich, Bergedorfer Bier, we współpracy z niemiecką firmą reklamową Jung von Matt postanowił postawić na mężczyzn, którzy ich zdaniem są w stanie bardziej reprezentować zwykłego konsumenta piwa. Oczywiście mamy tutaj na myśli panów z tak zwanym piwnym brzuszkiem. Na zdjęciach reklamowych widać jak mężczyźni obejmują swoje piwne brzuszki niczym kobiety w ciąży swoje maleństwa. Trzeba przyznać, że slogan reklamowy trafia w samo sedno kampanii – „Warzone z miłością”.
ARTYKUŁY POWIĄZANE