Lodówka z funkcją rozpoznawania mowy od Google i piwko w nagrodę
Kanadyjska firma piwowarska Molson’s Coors połączyła siły z Google i postanowiła pokazać światu, jak najnowsza technologia rozpoznawania mowy, może wprowadzić w dobry nastrój, zachęcić do zabawy, a co najważniejsze połączyć ludzi z różnych zakątków świata naszej planety.
W oparciu o kampanię, przygotowano lodówkę, która wyposażona została w algorytm rozpoznawania mowy aż 40 języków. Cała zabawa polegała na tym, że ludzie musieli wypowiedzieć zdanie: „I’m Canadian” (Jestem Kanadyjczykiem) w sześciu różnych językach.
Wszyscy już się domyślamy co było nagrodą za wykonanie tego zadania. Cała lodówka schłodzonego piwka Molson’s Coors. Akacja została udokumentowana na filmie.
Przy okazji warto również nadmienić, że firma Molson’s Coors słynie z kreatywnych kampanii reklamowych. To nie pierwszy raz, gdy czerwona lodówka ruszyła na ulice.
Bowiem 2 lata temu pojawiła się w Londynie, jednak wówczas można było ją otworzyć umieszczając w czytniku kanadyjski paszport.
Google i Molson’s Coors chcieli w ten sposób pokazać różnorodność mieszkańców Kanady. Trzeba przyznać, że wyszło im to genialnie. Jeśli w przeciągu najbliższych 10 dni wybieracie się do Toronto i napotkacie czerwoną lodówkę od Molson’s Coors wypowiedzcie to słowo w polsku. Dla takiej nagrody warto ! 🙂
ARTYKUŁY POWIĄZANE