Jesteś tutaj :
  • Home
  •  
  • Rzeźba
  •  
  • Sześciopak nie tylko dla nastolatków. Nie pozwól, by lata odebrały Ci męski wygląd. Trening oraz dieta dla 20, 30 oraz 40 latka
Sześciopak nie tylko dla nastolatków. Nie pozwól, by lata odebrały Ci męski wygląd. Trening oraz dieta dla 20, 30 oraz 40 latka

Mimo upływu lat chcesz wciąż wyglądać dobrze i męsko? Podróż z ABS to ciężka droga pod wielką górę. Na szczyt docierają najsilniejsi, najbardziej zdeterminowani oraz Ci najlepiej przygotowani. Stań się jednym z nich!

 

Przedział wiekowy: 20-30

Trening: W tym wieku poziom testosteronu jest na najwyższym poziomie. Ćwiczenia należy wykonywać martwym ciągiem z dużym ciężarem. Przy końcowej fazie wypychaj biodra w przód, aby Twój gorset mięśniowy został odpowiednio wzmocniony.

 

 

Białko: W tym wieku dbanie o masę jest bardzo ważne, niemalże najważniejsze. Kurczak to zdecydowanie jedno z najlepszych źródeł protein, które wpływają pozytywnie na przyrost kolejnych kilogramów masy mięśniowej. Jednak pamiętaj, że pod słowem ”kurczak” kryje się chuda pierś z kurczaka, a nie kubełek tłustych skrzydełek z KFC.

 

Samodzielność: Swoje posiłki zacznij przygotowywać samodzielnie. Warzywa gotuj tylko i wyłącznie na parze, dzięki czemu ich wartość odżywcza będzie zdecydowanie bardziej cenna i mniej kaloryczna.

 

8-10 tygodni: Odpowiedni trening, dieta oraz wytrwałość doprowadzą Cię do sukcesu. Pamiętaj, że Twój wiek jest teraz w najlepszej kondycji, a Twój metabolizm działa ze zdwojoną siłą, wykorzystaj to dobrze! Jeżeli w tym wieku uda Ci się zbudować solidną, muskularną sylwetkę to zostanie ona z Tobą na długie, długie lata.

 

Przedział wiekowy: 31-40

Trening: Niestety w tym wieku Twój metabolizm spowalnia się aż o 15-35 proc.  przez co walka o kaloryfer będzie nieco trudniejsza, jednak nie niemożliwa. Swingi kettlem sprawi, że tylny łańcuch kinetyczny zostanie odpowiednio wzmocniony, a Twój metabolizm rozkręci się.

 

Białko: W tym wieku przeważnie masz już dobrze płatną pracę, stabilne życie finansowo, dzięki czemu nie musisz codziennie wcinać taniego kurczaka. Pozwól sobie na solidny stek, ale nie jedz go codziennie. O drobiu wciąż należy pamiętać, szczególnie tym większym. Mięso indycze napakowane jest tryptofanem (aminokwasem), który wzmacnia kości i wpływa pozytywnie na Twój nastrój.

 

Posiłek regeneracyjny: W dzisiejszych czasach utrzymanie solidnej diety jest dosyć ciężkim zadaniem. Szybkich, gotowych posiłków jest mnóstwo i to na każdym kroku. Nie pozwól aby napady głodu przejęły nad Tobą kontrolę i kusiły Cię do złego. Do swojego drugiego śniadania dodaj pół awokado, a spokój od głodu masz na najbliższe 3 godziny.

 

12 tygodni: Dynamiczny trening, który angażuje całe ciało do ruchu oraz przemyślana, zróżnicowana dieta skutecznie wpłynie na spalanie Twojej tkani tłuszczowej, dzięki czemu już po 3 miesiącach ujrzysz upragniony sześciopak.

 

Przedział wiekowy: 40+

 

Trening: W tym wieku nie należy już katować się ćwiczeniami, jednak to nie oznacza, że mamy wkładać ciepłe kapcie i siadać przed telewizorem. O ciało trzeba dbać! Doskonałym ćwiczeniem stabilizującym biodra, mięśnia tułowia oraz barki jest wiosłowanie hantlami w podporze przodem. Rzeźba na pewno pojawi się z czasem.

 

Białko: Nie dołuj się, że Twój metabolizm nie działa już na najszybszych obrotach, a Twoja odporność spada. Odpowiednia dieta sprawi, że nie tylko będziesz czuł się dobrze, ale i masa mięśniowa będzie taka jak powinna być. Ryby mają odrobinę mniej białka niż mięso drobiowe czy wołowe, jednak jest chudsze oraz zawiera mniej kalorii. W twoim jadłospisie absolutnie nie może zabraknąć ryb. W tygodniu zjadaj przynajmniej 3 porcje, a oprócz dobrze zbudowanej sylwetki Twoje serce oraz cały Twój organizm będzie w naprawdę  dobrej kondycji.

 

losos

Oaza spokoju: Wiadomo nie od dziś, że stres odpowiedzialny jest w pewnym stopniu za odkładanie się tłuszczu, podnosi poziom kortyzolu. Jak widać spokój w naszym życiu odgrywa bardzo ważną rolę.  Idealnie w tym przypadku sprawdzi się jogging w parku z ulubioną muzyką na słuchawkach.

Przeczytaj również: Czego słuchać podczas treningu by osiągnąć lepsze rezultaty ?

 

5 miesięcy: W tym wieku nie należy śpieszyć się z rzeźbieniem ciała, wszystko przyjdzie w odpowiednim czasie. Powrót do formy to żaden wyścig. Chcesz magicznej recepty? Pamiętaj o systematyczności, nic więcej. W każdym wieku należy wyglądać dobrze,  by w odpowiedni sposób cieszyć się życiem. Dzięki odpowiedniej diecie, treningom oraz systematyczności wejdziesz w 50 w dobrej formie, a tym samym poznasz jeszcze niejedną kobietę, która się w Tobie zauroczy.

 

ARTYKUŁY POWIĄZANE


Najnowsze Artykuły
Znajdziesz nas na:
Auta z duszą: Mercedes-Benz 770K

Auta z duszą: Mercedes-Benz 770K