Jesteś tutaj :
  • Home
  •  
  • Rzeźba
  •  
  • Rzeźba: sześciopak w 21 dni – to jest możliwe
Rzeźba: sześciopak w 21 dni – to jest możliwe

Wystarczy zaledwie trzy tygodnie, abyś diametralnie zmienił wygląd swojej sylwetki. Nie wierzysz, że w ciągu 21 dni na Twoim brzuchu pojawi się sześciopak? Specjalnie dla Ciebie postanowiliśmy to sprawdzić i udowodnić na własnym przykładnie. Teraz Twoja kolej, do dzieła!

 

 

 

 

Kiedy zostało mi rzucone wyzwanie, ażeby zrobił sobie sześciopak bez wahania odpowiedziałem ‘’w porządku, zrobię to’’. Bo przecież jak nie ja to kto? Od pierwszej chwili byłem przekonany, że jest to możliwe i mi się uda.

 

 

Bo w rzeczywistości nie jest to wcale takie trudne. Natomiast najważniejszy i kluczowy jest punkt z którego rozpoczynasz. Jeżeli nie trenowałeś pół roku, a nawet dłużej to bądź wyrozumiały dla swoich mięśni, gdyż one doskonale zdają sobie z tego sprawę. Dlatego, by zyskać odpowiedni i satysfakcjonujący Cię kształt będziesz musiał spocić się nieco, a nawet znacznie bardziej.

 

 

Pół roku to naprawdę spora przerwa w ćwiczeniach, a to oznacza, że Twoim punktem startowym jest w zasadzie cyfra zero. Jednak nie ma się co załamywać i poddawać. Skoro jesteś naszym czytelnikiem to wierzymy, że Twoja forma wcale nie jest taka tragiczna, a Twoja sylwetka wymaga jedynie odpowiedniego szlifu.

 

 

Aby wyrzeźbić swój wymarzony sześciopak wcale nie potrzebujesz wiele, a mianowicie wystarczy Ci: 21 dni, samozaparcie oraz naprawdę podstawowy sprzęt, który umożliwi Ci przygotowanie się do wakacji/wesela/imprezy sportowej.

 

 

Osobiście nie należę do fitnessowych amatorów i w swoim życiu przetestowałem już setki programów treningowych. Jednak nigdy nie podjąłem się wyrzeźbieniu brzucha w zaledwie 3 tygodnie. Staram się przestrzegać tego co jem i dbać o swoją dietę, jednak nie rezygnując przy tym ze swoich słabości, jakie mam do dobrego jedzenia i piwa. Na imprezach urodzinowych czy weselnych nie odmawiam zjedzenia tortu czy innych słodkości. Wiem również jak smakuje białe, pszenne pieczywo oraz drożdżówka. Nie jestem zwolennikiem suplementów oraz odżywek, dlatego ich unikam.

 

 

Całkiem niedawno miałem poważną kontuzję dłoni i na dwa miesiące musiałem odpuścić sobie treningi. Jednak swój urlop sportowy przedłużyłem o kolejne dwa, gdyż trzeba przyznać, że nie ma trudniejszej rzeczy po niefortunnej kontuzji, wrócić do trenowania na poważnie.

 

 

Wyzywanie zostało mi rzucone w idealnym momencie (zapewne przedłużałbym urlop sportowy w nieskończoność). Swój trening zacząłem od bardzo dokładnego rozpisania planu oraz przeprowadzenia kilku testów. Sprawdziłem ile zajmuje mi pokonanie trasy 5 km w ciągłym biegu, oraz wykonałem maksymalną liczbę pompek, podciągnięć i przysiadów. Wszystko spisałem na kartce.

 

 

Kolejnego dnia wybrałem się na siłownie, a tam wykonałem crossfitowy trening Cindy, który polega na wykonaniu jak największej ilość powtórzeń składających się z 5 podciągnięć, 10 pompek i 15 przysiadów w przeciągu 20 minut. Dokonałem również pomiaru swoich obwodów i zmierzyłem poziom tłuszczu w organizmie. Tak minęły mi pierwsze dwa dni, prawdziwy trening rozpocząłem dopiero trzeciego dnia.

 

 

Uwaga: Jeżeli jesteś amatorem ćwiczeń i dopiero zaczynasz przygodę i nie czujesz się na siłach lub niezbyt ufasz swojej formie, trening wykonujcie więcej niż 3-4 razy w tygodniu.

 

 

 

 

Jeżeli jednak udało Ci się w życiu dźwignąć nie jedną sztangę, po prostu podążaj za swoim ciałem i pamiętając, że przed tobą zaledwie 21 dni daj sobie mocny wycisk, możesz ćwiczyć nawet dwa razy dziennie. Oczywiście pod jednym warunkiem, jeżeli obiecasz sam przed sobą, że po trzech tygodniach odpoczniesz.

 

 

Sam muszę przyznać, że czując iż mam siłę na kolejną serię, decydowałem się na nią (jednak krótszą i mniej intensywną). Były również dni, kiedy sobie odpuszczałem, gdyż czułem zbyt duże zmęczenie.

 

 

Jeżeli będziesz postępował dokładnie tak samo i na każdym kolejnym treningu zaczniesz zaskakiwać swoje ciało oraz mięśnie poprzez mieszaninę treningów siłowych z kardio oraz treningami metabolicznymi stanie się to dla Ciebie dobrą zabawą. W tym tkwi cały sekret, niech stanie się to dla Ciebie zabawą, która przynosi korzyści zdrowotne i ewentualnie osiągnięcia w danej dziedzinie sportu. Pamiętaj, że sześciopak jest tak naprawdę tylko i wyłącznie efektem ubocznym tejże zabawy. Działaj i się nie poddawaj!

ARTYKUŁY POWIĄZANE

Najnowsze Artykuły
Znajdziesz nas na:


Auta z duszą: Mercedes-Benz 770K

Auta z duszą: Mercedes-Benz 770K