Jesteś tutaj :
Propozycja menu – mieć apetyt na miłość

Taki jadłospis dodaje energii i nie tylko w dzień, lecz także i w nocy

Poranny dopalacz: zmiksowane jeżyny z niesłodzonym napojem z soi; owsianka z dodatkiem niskotłuszczowego jogurtu i owoców jagodowych; płatki śniadaniowe z mlekiem sojowym i garścią rodzynek albo pokrojonych świeżych owoców aby zwiększyć dostawę manganu.

 

Lekki lunch: kanapka z pełnoziarnistego pieczywa, bułka z chudym mięsem, kurczakiem labo krewetkami i rukwią wodną; tost z pastą krabową, miska zupy pomidorowej (aby dostarczyć organizmowi porcji likopenu). Połówka awokado napełniona krewetkami z oliwą z oliwek i sokiem z cytryny oraz pieprzem.

 

Posiłek wieczorny: chude mięso, kurczak albo ryba z dużą ilością ciemnozielonych warzyw liściastych, podane z ryżem; na deser – świeże owoce albo jogurt sojowy; deser specjalny – sorbet z mango i szampana.

 

Drinki i przekąski: banany lub orzeszki ziemne dostarczają organizmowi witaminy B6, zaś marchew i soki ze świeżych owoców – witamin – przeciwutleniaczy. Można robić koktajle z mleka sojowego i owoców lub jeść jogurt sojowy z owocami.

ARTYKUŁY POWIĄZANE
Najnowsze Artykuły
Znajdziesz nas na:


Auta z duszą: Mercedes-Benz 770K

Auta z duszą: Mercedes-Benz 770K